maanantai 25. helmikuuta 2013

Elämä vilisee huulissa! eiku mitä

Moikka! Nyt en ehi kummempia päivittelemään, kuhan tulin ilmoittelee, et hengissä ollaan ja niin on blogikin. :)

Aivan uskomatonta miten nopeeta aika lentää, kun on koko ajan kiire! Kohta toinen kuukausi tästä vuodesta ohi ja enää 10 jäljellä. Apua. :D Tää on vielä oikeesti niin hulapaloo-vuosi, ku nyt keväästä aivan hulluu kiirettä ja yhteishaku pukkaa päälle ja kaikki muuttuu ja ei mitään hajua missä oon vuoden päästä.

Mutta, nyt tärkeimpään elikkä miehiin! Kiireestä huolimatta oon ehtiny viime postauksen jälkeen pussailla 5 miehen kans (tää on aika hyvin jopa multa, 11 päivää viime postauksesta :D). Niistä 3 oli randomii ja aivan surkeita taas, oon iha pettyny miesten pussailutaitoon. :(

Yks oli Joni, jonka kans asiat ei menny ihan putkeen. Se oli eka sillee "en haluu pussailla ku oot flunssassa ku oon lähös viikon päästä reissuun" ja sit kuitenki pussailtiin ja se oli sillee "ei oo yhtään semmonen fiilis nyt, sori" ja sit se sano et sitä oli ahistanu ku olin menny moikkaa sitä ku se oli jutellu sen kaverin kaa. Öö. Oookoo, se oli sitten moro. :D Sanoin sille et kai se tajuaa ettei meiän välillä tuu enää ikinä tapahtuu mitään ja se oli sillai ok, mut sit se näki ku pussailin jonkun randomin kaa ja sit olin nii pettyny siihen tasoon (+ se jätkä oli ilmeisesti vetäny jotain muutaki ku viinaa nii Jonna raahas mut pois sen luota, hyvä vaan), nii palasin Jonin luo. Se oli sit kans jo sitä mieltä, et ei jaksa tapella ja et pussailu on ihan kivaa.

Mut sit nyt perjantaina ku osuttiin samaan baariin (se on siellä kyllä joka ikinen perjantai, niin ei voi sanoo et sattumalta :D mut senhän piti olla reissussa...), nii sillä oli joku pirkkoliisa siellä ja mulla oli taas aivan surkee random-pussailija. Sit Jake, josta en oo näköjään jauhanu tänne, soitteli ja päätin et lähen sen kämpille jatkoille. Siellä kämpillä mua alko ahistaa ihan vitusti, ku se kävi päälle aika aggressiivisesti ja otti mun puhelimen eikä antanu sitä takas. Sain sen napattuu siltä ja lähin nopeeta vittuun sieltä sen kämpästä ja sit portaikossa huomasin, et olin unohtanu mun laukun sinne. Jätkä oli lyöny kännykän kii, enkä mä ees enää muistanu mikä sen asunto oli. Hakkasin kaikkii ovii ja sit sen kämppis tuli avaa, sain mun laukun ja uudestaan pinkoo karkuun. :D

Pihalla huomasin, ettei mulla oo mitään hajuu missä hevonvitussa oon. Tuli sit käppäilyy ihan hiton monta kilometrii kotiin. Tää ilta oli hyvä muistutus siitä, miks jaksan raahata baariin aina matalat kengät mukaan. Käppäily ei tuntunu missään, ku oli hyvät kengät. Väsy tosin meinas tulla ja olin ihan paniikissa muutenki nii ei ollu mikään kiva lenkki. :(

Jake on muutenki ollu jo valmiiks ihan perseestä, ku mun annettua sille pakit se iski mun (ex-)parhaan kaverin. Nyt ku se soitti nii se sano et "ei meillä oo enää mitää, en mä vaan pysty sitoutuu" ja sen jälkeen mulle kuitenki selvis muualta, että niillä on yhä juttuu. Tai siis ei vaan muualta, vaan se ite soitti mulle 150 kertaa mun karkuunlähön jälkeen ja laitto viestii et enhän kerro kellekään.

Voi vitsi ku pitäis jo lähtee töihin, mut pakko vielä nopeeta kertoo pari jutskaa. Vähän ilosempia uutisia nimittäin. :D

Sampsa ja Milla on eronnu, wuhuu!!!!!!!! :D:D:D:D :):)) hihhiiii. Tätä päivää oon oottanu! Tai siis en tätä, vaan sitä, jollon ne eros. Mä laitoin pari viikkoo sit Sampsalle viestii, et oisko se kuskina. Sit Ronja pölli mun puhelimen ja laitto sille et "en tarvii kyytii ku meen bussilla" ja sit Sampsa oli jo tullu hakee mua, mut se luki ton viestin ja lähti kotiin nukkumaan. Hieman vitutti. :D Sit laitoin sille jotain et "pliis vie mut kotiin" nii Milla vastas siihen et "Sampsa on ihan sammumispisteessä". Sit menin Jonille yötä ja ku huomasin, et se asuu Sampsan naapuris nii tietenki laitoin sille et "hahahaa oon teiän naapuris jatkoilla" ja sit jälkeenpäin tajusin, et Milla ei tiiä et oon käyny niillä ja nyt ne on eronnu, nii en oikeen tiiä liittyykö tuo juttu siihen jotenki. Toivottavasti ei. :D

Mut ennen ku tuomitsette niin haluan muistuttaa, et mä en oo tehny mitään Sampsan kaa, vaan se halus tehä Millan mustasukkaseks ja on jauhanu meikästä jotain aivan täyttä paskaa ja nyt Milla vihaa mua. :D No ihan sama.

Kaikista ihanin uutinen on Henkka, jonka kans menee taas hyvin eilisestä saakka. Saatiin keskusteltuu ja sovittiin kaikki ja ahh, se on kyllä maailman ihanin murmeli.<3 Oon niin ihastunu ettei mitään järkee. Siitä ehkä myöhemmin lisää, nyt pakko mennä! Moi moi musmut.<3

-Mia

ps. "en ehi kunnolla postaamaan vaan pikapäivitys" my ass. :D miks tää on näin pitkä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Kiitos kommentistasi. :)