maanantai 28. tammikuuta 2013

Riitaa riidan perään

Heippa!

Mä onnistuin sit taas kehittää riidan Henkan kaa. :D Meiän ongelmana on aikataulut. Me jutellaan kyllä yleensä koko päivän, mutta sillai et vastaillaan vähän kerrallaan ja aina joskus tunnin välein. Sit illalla se tulee aina vasta kunnolla nii et jutellaan sillee jatkuvalla syötöllä, mut ko mun pitäis aina olla jo siihen aikaan nukkumassa, koska herätyskello soi 4.30!

Mä sanoin sille tosta ja aattelin et en mee enää illalla, koska kyl se tulee aikasemmin jos se haluaa jutella mulle. Sit se ei tullu nii meni pari päivää ennen ku juteltiin ees mitään muuta ku pari sanaa. Aattelin et ehkä se on löytäny jonkun muijan, joka on paikalla sillon myöhään illalla ja jutskaa nyt vaan sen kaa eikä ees huomaa et mä oon online. Sit aattelin et heivaan sen ku ei sitä näköjään kiinnosta, mut sit aattelin kuitenki vielä kerran jutella. Se oli ihan kyrpä!!

Sen käytös todellaki tuki tota mun uus-muija-teoriaa ja olin sillai ei vitsi moro ku oot wammanen ja se oli sillai et no lomilla sekoaaaa. Aattelin kuitenki et ei se oo mikään syy käyttäytyä typerästi mua kohtaan ja olin sillai ohan se saatana varma että minä en alota keskustelua sen kans enää koskaan. xd

Lauantaina se sit alko jutskaa ja vastailin ite niin kyrvästi ku osasin ja sit heti ku vähä lämpesin nii se alko taas wammailee ja olin sillai nyt sitä toista miestä tänne ja päätin lähtä baariin. :D Mä olin vaan nii varma et tää oli tässä, en ala kattelee mitään paskaa. Aloin sit taas käyttäytyy samalla tavalla ku ennen, sillon ku en vielä ollu kiinnostunu siitä, mutta sanoin myös että se on tosi ärsyttävä ja mua vituttaa sen käytös. xd

Sit ku olin siel baaris ni tajusin et enhän mä ketään toista haluu ja onnistuin kerranki olemaan kiltisti. :D Siellä oli tosi paljo inttijäbii samasta kaupungista ku mis Henkka on, nii olin vaa sillai nyyh missä minu muruseni on jne.!!1 (Tai en kyl ehtiny ikävöimään ihan hulluna ku oli nii hauskaa!) Aloin sit eilen jutskailee sille ja juteltiin taas koko päivä ja oon nii ilonen ku kerranki en möksänny sillon, ku oli kunnolla aikaa nauttia sen virtuaali-seurasta. xd

Nyt oon taas sillai Henkka<3<3<3<3<3<3<3<3<3 :D Mut sillai nyt en kyl enää oo sille sillai murmeliiiiiiii vaan vähä etäisempi edelleen ja ehkä just siks se on taas yhtä kiva ku ennen. Tai ku ehkä se tajus iteki et meikä ei kattele mitään perseilyä, joten muuttakooon käytöstään tai menettäköön mut. Oon kyl aika mielissäni ku eka vaikutti siltä et se ei yhtään tykkää musta, mutta nyt vaikuttaa vähän et ehkä joo, koska se oikeesti muutti vähän sen käytöstä ja sen tapauksessa vähän on tosi paljo ku se on nii saatanan itsepäinen. :D Voih on se kyllä murmeli.!

Nyt töihin! Palataan. :)
-Mia

p.s. ainiin hihii se teki tosta meiän jutusta nyt aika julkista mun fb-statuksessa. :)))) sit sen mielest mun ois pitäny kertoo siitä niille toisille inttijäbille ku jutskasin niitten kaa. Tietäspä vaan miten paljo haluaisin huutaa koko maailmalle et mulla on maailman ihanin jäbyli xd mut ei se viel oo mun nii en viel huutele

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Kiitos kommentistasi. :)